2010. május 16., vasárnap

Ruccola saláta

Ebben az esős időben kifejezetten üdítő lenne ha felraktam volna már a szuper spárgás-újburis-epres stb recepteket, és most azokon lehetne lamentálni. Biztos jobb kedve lenne tőle az ember (lányának).. egy mosolygós karalábé ugye csodákra képes! valljuk be őszintén. Epres nem lesz mert mire oda jutottam volna, hogy csinálok belőle valami finit, mindig megettem.. nade sebaj..lesz itt még eperszezon ám!! hajaj
Szóval ezennel pótolom eme hiányosságot, legalább én is nosztalgiázom az elmúlt hét –khm nem túl izgalmas– eseményein, ám annál finomabb ebédein/vacsoráin:
Kezdésnek egy jó saláta:



A marhát mustáros pácba tettem, amíg előkészítettem a többi alapanyagot: a rukkolát megmostam (találtam benne egy picike csigát is. Őt leküldtem a kertbe. Nem voltam túl finom, mert ledobtam az elsőről.. gondoltam még úgysem volt valószínűleg része repülésben.. lehet hogy eztán sem lesz.. mindenesetre nagyon picike volt és úgy ítéltem meg hogy lazán túl fogja élni a kis drága.. további részleteket nem tudok..) szóval először megmostam a rukkolát, mert pont lecsöpög, mire minden kész lesz. Félbe vagdostam a koktélparikat – Mézédes, finom, piros vegyszermentes koktélparit kaptam a piacon.. nyammi – széttépkedtem a mozarellát, és összekevertem 3 ek olivaolajat, 1 ek balzsamecettel.
A husikat forró serpenyőben hirtelen kisütöttem (só+bors), és kész is csak össze kell rakni:
A rukkolát és a csírát összeforgatom az olaj-ecet keverékkel, tetejére szórom a sajtot, a parit, és a husit.


mustáros pác: csak semmi faxni:
2 ek dijoni mustár
1 ek oliva olaj
friss csili



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése