2010. április 18., vasárnap

Április 15.

LÁNYOK!! O és SZ és D! (aki fiú) Egy élmény volt veletek főzni!! Köszönöm az időtöket, energiátokat, amit Ti is beletettetek ebbe! Nélkületek nem sikerült volna! Remélem Ti is jól éreztétek magatokat közben!! Volt néhány jó pillanatunk, nemde? Amikor O fejest ugrott a tésztába hogy összekeverje.. Vagy például, amikor O és SZ kozmetikázták a libákat.. eléggé vicces volt.. azóta új csipeszem van.. azok meg a sokadik mosáson túl még mindig a mosogatógépben csücsülnek.. :) És D akinek aztán igazán semmi köze nem volt az egészhez! De nagyon sokat segített. Főleg amikor éjjel visszajött, hogy szegény O-t hazavigye, aminek az lett a vége, hogy még 3 órát tisztította a csülköt.. A képek is nagyon viccesek, ennek ellenére nem igazán vállalhatóak nagyobb közönség előtt.. :) (most végignéztem.. gondoltam biztosan találok valami konszolidáltabbat.. de nem.. azt hiszem mégsem mellékelek belőle.. :))
Nagyon élveztem, és sokat tanultam belőle. De azt a következtetést biztosan nem vontam le, hogy nem csinálnám meg még egyszer. Sőt! Az elején elkezdtem írni egy posztot, hogy "úúú ezt biztosan nem fogom még egyszer, és hogy végig se tudom csinálni, és soha többet!!" de aztán rájöttem hogy marhára nem így van, és gyorsan ki is töröltem. Szóval ide nekem 120 fős rendezvény!!! Lányok és D! Azért nem kell úgy megijedni!!
Közkívánatra az összes receptet fel fogom tölteni. Néhány már fent is van, azokat linkelem:
  • Almával, szilvával töltött csirkemell: itt
  • Sörben sült sertés csülök: itt
  • Narancsos libamell zsályával (szintén később)
  • Libamáj pástétomok (kétféle készült: 1. tokaji aszúval, és 2. kakukkfűvel, és egyéb fűszerekkel) Mindkettő: itt
  • sajtgolyó (később)
  • profiteroles (nem olyan, szottyadt ami végül sajnos kikerült az aztalra, hanem a gyönyörűen sikerült, oly sokszor készített változat) itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése