2010. április 1., csütörtök

karamellás rizsfelfújt

A Rizsfelfújtra mindenkinek megvan a maga jól bevált receptje, de azért én földobom a sajátomat. Ez a rizsfelfújt attól lett karamellás, hogy karamellás tejben főztem ki a rizst. A fagyasztóban találtam hozzá bogyós gyümölcsöt, és mivel én gyerekkoromtól fogva szörppel szeretem, most sem maradhatott le róla.

Hozzávalók:
  • 5 ek cukor
  • 2 pohár tej
  • 1 rúd vanília
  • 1 pohár rizs (rizottónak való)
  • 6 tojás
  • 4 ek cukor
  • 50g vaj
  • kalácsmorzsa
cukor-›karamell + tej + vanília -› felforr + rizs -› megfőz KEVER!
tojássárga + cukor -› fehér
tojásfehérje -› felver
kihűlt rizsbe tojássárga + vaj + fehérje
tepsi kivajaz + kalácsmorzsa -› bele a rizs

180 fokon aranybarnára sütjük

szörp, bogyósgyümölcs, fagyi, sodó vagy valami :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése