2010. március 20., szombat

Ebéd septiben


!B! ismét nálunk. Valami gyors ebéd kellett, mert épp befejezték a megbeszélést MSZEvel. Valami "vajas kenyér" féleség. Azért ez nem számít annak, mert kicsit több idő volt a meghatározottnál, de nyitott szívvel azért lehet annak nevezni.. :)
Eredetileg valami lepényt szerettem volna, de tészta gyúrás (főleg a pihentetési idő miatt) kihagyásával. Szóval elszaladtam a boltba a jól bevált Tante Fanny leveles tésztáért. De nem volt. Már kezdtem kétségbe esni, amikor rátaláltam az utolsó pizza tésztára. Úgyhogy lepényből lett pizza. A feltét pedig: szárított paradicsom, fekete olíva bogyó, kapribogyó, édeskömény, gomba, koktél paradicsom, mozarella és bazsalikom. (Az !B! nagy szerelme) Ja, meg tettem rá csirkét. Mert MSZE nem hagyott addig békén, ameddig nem ígértem meg, hogy lesz rajta hús. Szóval így került rá az előzőleg serpenyőben kis kakukkfűvel megpirított csirke is.
A tésztát sütőpapírral együtt a tepsire tettem, majd megkentem az aszalt pari olajával és rászórtam a bazsalikomon kívül minden egyebet. Így került a sütőbe középre, 180 fokon kb 20-25 percre. Mikor kész, rászórtam a bazsalikom leveleket. Bájos lett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése