2010. március 9., kedd

Mangó lasszi





Nagyon szeretem a mangó lasszit. Ezt úgy kell érteni, hogy nagyon nagyon nagyon nagyon és még annál is jobban. Eddig mindig csak indiai étteremben jutottam hozzá, meg ha rendeltünk indiait..(khmm, amikor lusta és fáradt vagyok nekilátni, meg elmenni is...de ez titok) Szóval elég régóta kacérkodom a gondolattal, hogy itthon állítsam elő - korlátlan mennyiségben. A receptem is megvolt hozzá a kiváló Egy falat... India jóvoltából. Már csak a mangó hiányzott hozzá. És most az is van. Úgyhogy mi tart vissza? Semmi. Íme:

4 adag lesz belőle
(hivatalosan.. nekem egy nagy adag, vagy 4 pohárnyi.. na mindegy)

hozzávalók:

500g érett mangó
csipet só
250 ml behűtött tej
250 ml sűrű natúr joghurt

elkészítés:

a mangót turmixolom, hozzáadok egy csipet sót, majd egy műanyag szűrőn átnyomkodom egy kanál hátával, hogy sűrű gyönyörű sárga mangólét kapjak abszolute rostmentesen. Hűtőbe vele.
Turmixgépben, vagy egyszerűen kanállal összekeverem a mangót a tejjel és a joghurttal. Ennyi




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése